Salami?

2009-09-29 @ 21:19:56

Mitt liv utanför bloggen:

Jag har idag gjort det vanliga, men även! Storstädat mitt badrum, har aldrig någonsin haft det så rent som jag har nu, vilken lättnad! Man mår bäst när det är rent..;P

Åker till jobbet ganska tidigt just för jag har fått en ny låt, fick in rätt mycket och det gick bra.. tjejerna har blivit så duktiga så :)
Börjar dock bli ganska stressigt nu när julshowen snart är här - 22november!
Jag har hela dagen mått blä, så efter dansen var jag helt BLÄ - ringde mor och hon kom och hämta mig men nej -- cykeln står nere vid stationen så hon droppar mig där.. väntar med bilen uppe hos mig.. jag buurnar home och ger henne fakturan till sthlmmässan där pappa ska ställa ut sin nya toalettstol. Ja, min far säljer toalettstolar, den nya moderna MILJÖVÄNLIGA toalettstolen.
Ska nog stå vid montern ngn dag och hjälpa fadern, efter allt han gör för mig <3

Iallafall, väl hemma så vill jag ta mig en macka - fortfarande helt borta i psyket så gör jag iordning macka.. vet inte riktigt vad jag håller på med men jag lyckas. Sätter mig vid datorn och är helt, frånvarande.. håller mackan i handen och ska ta en tugga.
"Vafan? Salamin?"

Nu mitt gottfolk har min kära katt, medan jag suttit helt borta DRAGIT AV min salami från mackan, gömt sig bakom gardinen och smockar i sig med glatt humör. Hon var fan värd den skivan.

Nu ska jag läsa läsa läsa. försöka få in så mkt som möjligt innan imorgon, imorgon blir en tuff dag.. inte riktigt taggad.. dock börjar GREYS igen. Det ger livet lite ljus.

puss på er.


Kommentarer
Postat av: Beyond the sun

3-0 till Tia.

2009-09-29 @ 21:52:37     URL: http://fifteenminutes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0