Rutinerad "göteborgare"?

2012-09-25 @ 22:31:17
Bloggen var ju en fin tanke med flytten men den sprang iväg ganska snabbt. Finns så mycket annat att pyssla med, inte sant?
Håller er uppdaterade via fb iaf, alltid ngt :)
 
Nu har jag bott här sedan den 4 april 2012. När vänjer man sig och slutar sakna Sthlm?
När jag har fått ner min familj och alla mina vänner hit! Såååå.... start moving.. thx.

Nej men jag trivs, det är "gött" här.
Vår lägenhet är fin, vår vardag är fin, katten är fin och A är finast <3
 
Jobbet går bra, kommit in i det och trivs väldigt bra med mina kollergor, de är guld.
Har köpt Sims 3 idag och tänkte unna mig lite spel, men nej då är min dator för GAMMAL för att klara av det spelet så imorgon åker vi och köper en ny dator till mig. Måste-spela-sims-genast.
 
Sängdags för mig annars, lite halvsliten efter en dag med många intryck och nyheter, tråkiga mestadels.
Tror inte uppdateringen kommer att ändras här.. men ett inlägg i halvåret kan väl vara ngt... shit vad ni kommer längta ;)
Vi hörs i vår! ;D
 
 
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0