Dag nummero uno

2012-04-16 @ 20:33:18
Nu har jag fått igång tempot lite här på västkusten..
Idag var första dagen på NYA jobbet, shit vad nervös jag var igår - och mina nerver imorse var inte att tala om. Jag mådde fysiskt illa för jag var så nervös..
Men det gick jättebra, jätte trevliga kollegor och det känns som att det kommer gå fint.
Det som var tufft var att cykla till jobbet i motvind och motvind på hemvägen OCKSÅ?! WTF?

Väl hemma har min fina karl lagat mat till mig, lax, potatis och sås. Så himla fint och gott. <3

Nu har vi det lite lugnt här hemma, katten är på lite bushumör men jag andas lite i soffan medan diskmaskinen går ute i köket.. Strax ska jag gå och lägga mig.. karl är på träning och lär komma hem när jag är i djup sömn.

Imorgon väntar en till dag på jobbet 7:20-16:00. Kanske hinna med någon träning på kvällen?
Fick en ny namnskylt idag också - istället för Stockholm Folktandvård logga står det nu:
Maria Fäldt
Tandsköterska
Västra götalands län!

WTF?! ;)

Puss på er där hemma, ni är saknade!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0