No no nooo.

2010-10-18 @ 09:34:56
Dididam!
Jag är sämst på att uppdatera men det kanske speglas som att jag faktiskt har ett liv, utanför internet och bloggar? ;)
Nu kanske det inte speglas så bra när jag sitter i sängen med en katt ute på balkongen - i säkert koppel. Och väntar på att motivationen ska komma till att gå upp härifrån :)

Ang. skolan:
Jag har nu läst både tandsköterska och kompletterat sjuksköterska samtidigt, vilket är gaaaanska jobbigt.
Men, det går galant hittils - jag har satt alla tentor på tands. och nu klarade jag äntligen mattetentan på ssk.
Nu har jag bara EN fråga kvar på ssk sen är jag klar med allting där - hur kan det vara SÅ svårt att bara göra den sista frågan och få det klart? Vi får se vad som händer idaaag...
Snart är tanken att jag ska gå ut på praktik på tands. utbildningen och vi får se om jag gör det eller om jag hinner..göra annat ;)
Men det kanske kan vara kul att ha på papper, att man varit ute och jobbat lite inom folktandvården?

Annars går det bra med allting, jag ska bara bestämma mig hur jag ska ha det - för en gångs skull :)
Dans ikväll! Lite oväntat men jag och S ska vara med på julshowen detta år - den 5dec. yeah!

Det känns i kroppen och i huvudet att jag läser två olika utbildningar samtidigt plus att jag aldrig haft så många dansklasser som jag har nu, plus att jag dansar själv - men oj så BRA jag kommer må när jag ser tillbaka på detta halvår med bravur!


Nu ska jag nog läsa min kära artikel om leg. ssk och deras vardagliga arbete.
Fytusan vad roligt vi ska ha! Katten och já!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0