nytt väder, ny lägenhet, ny säng.

2010-03-08 @ 19:15:51
Hallå!

Nu har jag varit utan internet ett väldigt lång tid. Det har varit ganska nyttigt då jag märkte hur beroende jag är av internet - nu har jag tagit bort det suget lite ;)
Iallafall, jag har flyttat in i 2an nu och har bott i bäddsoffan i vardagsrummet med katten - som förövrigt har börjat löpa, igen.

All renovering är klar och det känns jättebra, det var tungt och det tog tid men, det var värt det. Nu har jag bara småsaker kvar, dvs sätta upp tavlor, speglar, gardiner etc. Göra det till ett hem förtusan!
Köpte ny säng igår, men inte sovit i den än - har lite svårt att lämna katten utanför rummet när hon löper då hon klöser sönder dörren, vi får se vart jag hamnar inatt.

Snart är det också inflyttningsfest, 27 mars och det kommer bli grymt att få visa upp allt vi gjort under denna tid :) Och smälla ihop så många olika människor :)

Och, det bästa på länge! På fredag får jag mina cambridgegrejer :)
Nystart!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Carro

Fasen vilken katt då! Men hon lär ju vänja sig med att inte vara i sovrummet om några nätter! Och öronproppar är billigt, så köp det! :) Fungerar mot festande grannar, så ska nog fungera mot jamande katt också! Ser fram emot inflyttningsfesten!

2010-03-09 @ 18:27:16     URL: http://onlymec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0