HÄJ!

2010-04-23 @ 23:27:53

Och där blev det en liten paus i allt bloggande, lär hända igen, sí.

Denna vecka har varit lagom - jobbat nu två senaste dagarna och det har varit bu och bä. Väldigt tungt för lilla mig att släpa 25 backar fyllda med läsk i parken. Men jag är envis, så jävla envis!
Mysigt har varit att åka runt i pökbilen och pysslat lite överallt i parken, hängt i repan och fått lära mig lite mer om det :)

C var på arbetsintervju till mitt gamla jobb så vi hoppas på att hon får det så vi kan jobba tillsammans hela sommaren :) Vore asnice! <3

Annars, är jag astrött nu - och imorgon ska har jag tusen ärenden. B.l.a Arlanda med mina päron, ifall askan är lugn blir det aussie imörgon, inte alls bitter. :D
På kvällen blir det utgång, riktigt nice :)


Trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0