Helg?

2009-10-23 @ 22:33:33
Känns som jag nyss hade helg eftersom jag haft 3dagar ledigt till att plugga.. som jag verkligen har gjort. Tog tag i det igår eftermiddag och idag, tentadagen gick det asbra.. så har inte ångest över lediga dagar. var värd det! Efter alla omtentor jag dras med ;)

Jobb imorgon, det känns faktiskt riktigt bra.. jag lär inte ha gjort ngt vettigt imorgon mellan 9-14 ändå... kanske cafe world på facebook.. då sitter jag hellre på jobbet och kokar lite kaffe .. och.. kollar in lite dans :)
Men bäst av allt - mera pengar! :D

Imorgon ska jag även till Jessica och äta mumsmat och sedan utgång! Tror inte jag kommer följa temat så himla bra men vadtusan - där är man välkommen ändå ;)
Utgång i staden vad jag har hört så, mötas upp? Let me know.

Tia har smygdamp som vi alla vet. hon stjäl salami direkt från mackan och bor i en skolåda. Hon älskar att stoppa tassen i alla glas, vadän innehållet är - hon bajsar ofta och spyr någon gång i månaden - alltid när jag är stressad och påväg någonstans, viktigt.
Nu håller hon på att försöka bryta sig in i en tom flyttlåda. Trots allt detta är hon en grym katt, när jag var lite ledsen idag förstår hon precis vad hon ska göra.. följa efter mig och titta på mig med sina stora ögon och bara kurra. Sitter jag ner så är hon med, lägger jag mig ner, lägger hon sig brevid. Går jag på toaletten, tjuter det utanför. Kom fram till det att ja, hon är mitt barn. Mitt lurvbarn!

Men smygdamp ja, ingen hemlighet.


Nu ska jag sova lite inför arbetet imorgon! Ska nog ta och cykla till jobbet, alltid lika mysigt :)
.... nu brast flyttlådan.





Kommentarer
Postat av: Beyond the sun

Smygdampet kaaaaaaan ju komma från hennes mamma ;)

2009-10-24 @ 09:25:28     URL: http://fifteenminutes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0