Dra mig baklänges!

2009-09-17 @ 10:57:02

Igår så var vi förbi på blodgivarcentralen och kollade läget - jag får panik av att bara sätta min fot nära en nål (om den ska sticka mig dvs) så jag bangade stenhårt. Men SnyggTess som dessutom fyllde år igår - tog en för folket och gav lite blod ;D

Därefter blev det Nivå22 och lite mat och alkohol - drog hem runt 7 någonting med K.

Så nu, idag! Ringer tatueringstudion och berättar att min tid inte fungerar, dvs den 25september - så jag ska, lyssna här - TATUERA MIG IKVÄLL!
Så nu ska vi tänka efter vart den ska sitta, exakt - det blir ju en stund den ska smycka ngn del av mig. mohuuha ;)

Eftersom jag inte vart registrerad på min bajsskola så har jag ju inte fått några pengar från CSN, men nu idag - kom pengarna! Så det är ödet som säger, gadda dig kvinna ;)
Mycket lycklig.

Lägger upp bild senare.. när jag fått tagit av bandaget ;)

(Lite sorgligt dock att jag och E inte får tatuera oss samtidigt, men men - jag kommer ju vara där ändå ;)

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: Marre

tjohoo! ser fram emot att se den! :D

2009-09-17 @ 22:33:36     URL: http://thetalesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0