Hågelbyparken

2009-05-09 @ 20:06:00

Idag har jag då arbetat!
Vaknade upp riktigt tidigt för att ta bilen mot Tumba, fick lite panik där ett tag men kom fram till slut :)
Hemvägen var seg, det är bara 70.. typ halva vägen, jag som är på prövotid ligger och sniglar fram medan resten sveper förbi i 120. Väl på jobbet iaf, så hissade jag flaggor, tog fram bilar.. stekte i min elbil (pökbilen) och krattade. Satt mycket på parkbänkar. Jag tror det här blir en bra sommar :) Dock fasar jag inför de sura föräldrarna som inte vill släppa minikörskolans bilar när jag vill stänga och dessa fjortisar som vill grilla på vår gräsmatta.
Men, men - kom och hälsa på!



Imorgon är det invägning! Håll tummarna!
Puss på er små liv.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Härligt att jobbet känns så bra... Fattade inte riktigt det där med föräldrarna och körbilarna, men det får du berätta någon gång :D

2009-05-09 @ 20:48:49     URL: http://carruffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0