Uppe med tuppen!

2009-05-06 @ 07:56:02

Så, tentadagen var både och.
Tentan gick inte alls bra men jag hänger inte läpp för det - kan alltid göra om den :) Hela världen går inte under. Plus, jag är inte riktigt förtjänt ett G då jag inte kan det jag ska kunna eller läst så mycket jag bör läsa, så världen är rättvis ibland :)
Senare så drar jag o SnyggTess iväg till systemet och inhandlar cider, därefter gömmer vi dem i väskan och går in på nivå22. Har trevligt där, drar vidare till fotbollsmatch (gjorde några stopp på vägen, skogen bl.a) ;)
Hemma runt 23.

Ny kurs annars, känns väl helt okej. Start med cancer, och jag som har fått för mig att det kommer bli min död - tror på det ännu mer nu. Speciellt efter statistiken.
Fast o andra sidan så kommer jag få för mig att jag ska dö av...ja, vad vi nu kommer läsa om i framtiden. Kommer bli en resa det här ;p

Skulle till Danshögskolan idag och blivit röd av avund men måste till bibblan nu och sno till mig mina böcker som jag inte hämtade ut igår..
Får bli besök där nästa vecka förhoppningsvis. Jag längtar iaf =)
Sköt om er!


Bevis på att fr. v Sandra och jag är givande danstalanger.



Kommentarer
Postat av: Beyond the sun

Jag tror fortfarande att du kommer dö i en bilolycka :p

2009-05-06 @ 10:58:18     URL: http://fifteenminutes.blogg.se/
Postat av: Nati

Haha vilken rolig bild :D

2009-05-06 @ 19:58:08     URL: http://frookenandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0