Solbränna!

2009-05-02 @ 17:35:57


Idag har jag stekt, jag har blivit stekt.
Solat från 11:20 och 5h framåt. Jag är röd som en.. kidneyböna på de ställen där jag inte kunde smörja in mig. Jag är nu en levande karta. Mycket mumsigt.
Inte alls smärtsamt heller.

Iaf, pluggat mycket i solen, känns rätt okej faktiskt. men jag är inte så taggad inför tentan, ganska taggad på omtenta dock ;P eller?
Tydligen fest ikväll, skulle vara nice med tanke på att jag inte kommer kunna festa på 4veckor efter denna helg. Men det kanske inte räknas... det kanske ska ses som att jag inte kan festa på 5helger.. från och med nu?

Min lever kommer tacka mig!


puss på er mina barn!


Kommentarer
Postat av: Natta

ja men vissa människor (ska inte nämna namn, dock så heter hon samma sak som dig, du kanske känner henne) vi är inte så bra vänner och henne och hennes blogg stör jag mig på :P jag älskar min dator, känner flera som har dom, sååå söt! :D ville ha rosa men den var slut :( buhu

2009-05-02 @ 19:54:19     URL: http://naaataliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0