DansaDans!

2009-05-17 @ 23:48:49
Nu har jag kommit hem från jobbet - 09:30 - 22:30 utan rast. men mycket dans! Dessa är de tuffaste men också de roligaste helgerna på året :)
Jag har sprungit upp och ner för trappen så sjukt mycket att jag har träningsverk, bara av det. Fick dansa med de små kaninerna också - jag var som barnen sa "Mamma Kanin". De var jätteduktiga iallafall :)
Riktigt kul har jag haft och tjänat pengar under tiden när jag bland annat suttit och kollat på dansshower. Inte illa pinkat.

Nu är jag hemma med en Tia som är hur vild som helst, hon har varit själv alldeles för mkt och lär bli kelsjuk strax :) förhoppnignsvis :P
Imorgon ska jag plugga igen allt som jag inte hunnit nu i veckan - det kommer bli jobbigt och aningen stressigt. Har iallafall pratat med S om att få tillbaka klasser nästa termin, ser jag framemot :) Och jag slipper läraraudition - eftersom jag redan bevisat vad jag går för med mina kaniner, trots allt - vi gjorde kanske 5 olika rörelser ;)
Godnatt mina vänner!

Smakprov på kaninutstyrsel:


Kommentarer
Postat av: Beyond the sun

Aaawww, min söta lilla kanin :)

Jag har en balkong man kan plugga på!

2009-05-18 @ 09:03:43     URL: http://fifteenminutes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0