stööööööten...

2009-03-03 @ 21:09:03
med en klättrande katt på sängkanten så längtar jag till stöten... efter att ha sett linda r i Åre, med pulka och snööö.
Ska bli skönt att komma bort lite :)

Annars så hade jag matteprov idag, fuck off matte. mer än så säger jag inte.

Allting är lite off överhuvudtaget - mestadels jag. Försöker ta beslut men hittar inget som .. ger mig svar? Går bara runt som ett frågetecken.
Jag måste börja träna, jag blir alltid såhär deppig med allt när jag inte tränar. Det är som jag inte har ngn energi eller livslust kvar överhuvudtaget.
Det påverkar skooolan, och kommer sakta men säkert påverka alla mina relationer, så - nu ska jag bli frisk och få iväg mitt aaaass till gymmet.

Bästa kommentaren idag var påväg från skolan till cityläkarmottagning .. när vi mötte en klasskamrat i tunnelbanan och jag uttrycker.. "Hej! Ska du med och ta sprutor?!" Sjuksköterskestudenter har sina egna ljuspunkter på dygnets 24timmar.

Har läsdag imorgon, har x antal böcker att läsa. Ska dammsuga lite också, de bränner lite kalorier iallafall.
puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag lääääääääängtar osso!!!

2009-03-03 @ 23:01:14     URL: http://denkonstiga.bloggboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0