LYCKA!

2009-03-21 @ 14:54:25
Hejohå jag står ej på tå.

Amen, igår kväll bilade jag och E iväg till Jessica a la viiin och myste. Jag åt typ fyra munkar och fyra havrebollar, det är sjukt vad jag mådde illa.
Annars så skrev vi ihop lite av våra finfina sagor, slökollade film och spelade in tjaffs. Lagom för en fredagkväll. Tack för det!

Idag har jag vaknat vid halv åtta.. gått upp ätit två skinkmackor (även om Tia fick typ all skinka) pluggat, pluggat och pluggat lite till... somnade om när jag fick damp på mina ögon som kliar mer än... ngn klibar sjukdom?
Men nu, för en halvtimme sedan blev jag klar.. här kommer det, MED EN EXAMINATIONSUPPGIFT! dra mig baklänges och lite till vad jag är nöjd med den, och det är det här som gör att man går i skolan och älskar det, vilket rus vilken lycka vilken lördag!
Nu ska jag bege mig mot den andra datorn igen och börja på uppgift nummer 2, den är inte lika rolig, alls.. men lyckan kommer bli dubbelt så stor när den bajsuppgiften är klar.
Jag är inte alls bitter över den. Gud, det ska bli så roligt.

Annars så är det tydligen på tiden att jag inte dricker alkohol denna helg - har utan att jag lagt märke till det gjort det i över 4veckor i rad. Inte likt mig. Så nu får det vara nog, tills nästa helg då vi har tentafest! botten upp och resten i håret!

Sen att våren är på G är heeeelt okej med mig, sen att vi snart drar till Stöten är heeelt okej med mig!
Puss på er små vildvittror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0