Jamenhejpådigdudinlilla....

2009-03-13 @ 16:58:13
justdet.

Idag har jag storstädat, som jag alltid gör en gång i veckan :) Tia tycker väl att det inte är sååå kul, men hon är ju den som skräpar ner mest så det är bara att bita i det sura äpplet!
sådeså!
Sedan åkte jag iväg till mor och.. hämtade upp henne, åkte och shoppade lite ...mest mat och sprit ;)
Sen nu har vi fikat hemma hos mig, och jag ska strax börja laga lite middag :)
Det blir nog spagetti med bacon. (!)

Arbetsintervjun gick bra, de hörde av sig och jag har gått  vidare till nästa utslagning av människor, så jag ska dit igen på onsdag och möta .. the chef of the chef.
Bra betalt och man får vara ute i sommar - hoppashoppashoppas!
Jag var tydligen för ung - hon kallade mig hennes "wild card"! ;)
Grrr.....(?)

Ikväll ska vi ut på framtida officier partaj - får ser hur det blir. en liten fågel viska i mitt öra att det möjligen kommer vara småbarn där, men vi får se... vi mogna kvinnor kan alltid ta våra klackar ngnannanstans.
Imorgon är det (som jag antar ingen har missat) FINAL I MELODIFESTIVALEN! Jag är så taggad och så GLAD!
Det här är det bästa med de första månaderna på året. Skojja inte (!) ;D

Som vanligt funderar jag liiite på vad man ska slänga på sig för kläder.. jag skulle vilja klippa mig... gärna klippa av mig till kort nu till sommaren.. men känner mig lite för fet för att ha kort hår... håret lixsom... "gömmer" fettet lite.

Nu skall jag gå och störa min hårboll!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0