Studenten!

2009-06-05 @ 19:59:32
Ett år sedan idag!
Grattis till mig! :)

Är precis hemkommen från studentmottagning, mycket god mat, mycket god läsk (jag kör ju nu för tiden gottfolk) ;)
Mycket söt student.

Tentan idag gick galant, kändes bra.. kändes dock inte så himla kul när jag andades ut, och måste andas in på en gång då jag har en större tenta om exakt en vecka. Mitt sommarlov börjar snaaaart, snaaaart.
Innan dess ska jag dessutom arbeta, imorgon är det nationaldagen, det betyder galet mycket folk på jobbet, galet mycket att göra. Jag hoppas det blir kul :)

Min älskade katt löper, hon är det drygaste jag vet just nu. Jag kan inte gå ett steg utan att hon rullar runt på mina fötter eller slänger upp rumpan i luften, säger jag ngt.. andas jag för högt - så skriker hon till.
Men hon är söt, och hennes bebisar skulle vara söta.
Om jag har tålamod nog att ha henne såhär.. tills vi hittar en redig karl åt henne.

Idag fyller även Karin Emilsson 20år!
GRATTIS! <3


Hittat lite gott från bildmappen:


fr. vänster - jag, sanna & sandra.



Audition till "bonde söker fru" ?

Kommentarer
Postat av: Sandra högst upp i huset

Kämpa på med kissen :) Å grattis till mig också i efterskott :) haha puss o kram!

2009-06-06 @ 17:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0