Onsdag

2009-06-10 @ 15:41:35
Ja ni, jag har en tenta på fredag som kommer gå åt pipan. Men jag är inte så ledsen för det, ska bara bli skönt att slippa tänka på det i någon vecka tills jag måste ta tag i pluggandet.. igen :P

Idag sov jag riktigt länge, då jag inte har någon lust att gå upp ur sängen överhuvudtaget pga mina böcker. bland annat.
Inne i en period då allt är tråkigt, jobbigt och jag vill skita i allt.
Men! Jag har ändå fått lite tvättat idag, dammsugit och tagit ner lite väskor i förrådet...
Nu väntar böckerna.

Imorgon är det torsdagen den 11juni, vilket jag har väntat på vääldigt länge. Jag ska gå och se Svansjön med min mor.. jag pröjsade av dessa biljetter i november - så jag har väntat länge!
Men det kommer bli underbart och jag kommer gråta av lycka och avund.
Sååå, det ser jag framemot, massor. Det tror/hoppas jag.. ska ge mig lite ny energi :)

Helgen blir det arbete, inget stort på G där så det kan nog bli en rätt skön helg. Lite smygträning om inte annat ;P
Efter mitt bombnedslag, (a.k.a hemsk förkylning etc) så har min diet gått sådär, ändå har jag fortsatt att gå ner :) Vilket är uuuunderbart!

Annars?
På måndag ska jag umgås med Carro, tatu och shopping hela dagen. Ska försöka få in en ny tatu tid åt mig runt september då jag fått en ny kasse med pengar. 
Tisdagen blir det packa inför onsdagen då vi drar på kryssning. :D
Nu ska jag stoppa i mig ngt att äta, som jag inte heller har så stor lust med längre. för att sedan, som sagt.. bege mig mot böckerna.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Beyond the sun

Tentan kommer gåå bra. Tänk hur bra det gick, utan att du hade pluggat. Det var ju inte alls många poäng ifrån godkänt. Nu pluggar du ju som tusan - du kommer klara den! Jag vet det!

2009-06-10 @ 16:00:24     URL: http://fifteenminutes.se
Postat av: Carro

Jag längtar tills måndag! =) Shopping och mys! Hoppas på någorlunda bra väder också, så blir man ännu mer pepp inför onsdagen ;) Wihoo! :) Ses senare!

2009-06-10 @ 16:57:10     URL: http://carruffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0