Is it truuuue?

2009-06-12 @ 20:58:08

Med en Tia brevid mig som försöker vässa tänderna på gardinhållaren så... ja, gör jag inte så mkt.
Kom precis hem från mor&far - de fick nyckeln till huset idag så de har flyttat galet :) Dock blir det nog inte riktig inflyttning förns i juli - jag blev anlitad målare nu i slutet av juni ;p

Svansjön igår som jag sagt några gånger... det var helt underbart!
Hade de bästa platserna i hela salongen vilket är skönt, alla runt omkring är seriösa med att se föreställningen. Trodde jag ja, snubben brevid mor somnade ganska så hårt.
Väl ute i foaljén igen så uttrycker en äldre man "Joja, det var väl okej - jag somnade"
De förstår sig inte på konst ;D


Helgen blir full med jobb, känns lite trist men samtidigt skönt att det ska bli regn. Mindre att göra, kanske får lite tid att städa bordsförrådet. Givande helg mina vänner ;)
Nu blir det en päronsplit och sömn!

Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Midsommar snart! YEY! Love you! Ses snart, söndag i hope! yes yes! Pussar på min alldeles egna pisspöl! :D

2009-06-13 @ 01:54:05     URL: http://denkonstiga.bloggboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0