Långt gräs nu för tiden.

2009-07-06 @ 09:34:14
De borde klippa gräsmattan här utanför. för att:
1. få sommardoften av nyklippt gräs
2. få bort alla blommor som är överallt så man slipper få en humla i örat när man ligger och solar.

Dock blir det inget sola idag.
Idag blir det att hjälpa mor med flytten, det blir två dagar.. på raken. Men det känns som jag är skyldig dem det efter all hjälp jag fått från dem genom åren, så - jag klagar inte! :)


Jobbet i helgen gick mycket bra, jag har haft riktigt kul! Jag är en mästare i köket och i disken på cafét.. där jag hänger när jag inte har så mycket annat att göra. Tiden går så mycket fortare när man har ngt att göra :) De KÄRA barnen i parken tyckte det var roligt att kladda ner mitt vrålåk aka pökbilen med isglass, så den blev helt kletig och dan. Inte min ljusaste stund på dagen. Ännu en påminnelse om varför jag inte ska skaffa barn, eller tycker om barn..vill vara i närheten av barn. De stör mig.

Annars har jag varit uppe sen åtta och stökat, det är sjukt mysigt att vakna så tidigt och vara pigg - dock kommer jag få en liten smäll senare idag då jag kommer bli sjukt trött ;)
menmen!

En strålande dag framför oss!
Puss på er!




OBS! Inta hög koncentration när ni hanterar alkohol mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Beyond the sun

Vaaadååå.. Väckarklockan ringde inte - den ringer tydligen inte när man har laddaren i. Skitdumt! Och sen att det tog Julia 1,5 timme att upptäcka att jag inte dykt upp är rätt komiskt tycker jag ;)

2009-07-06 @ 16:44:55     URL: http://fifteenminutes.se
Postat av: Carro

Men jävla snorbarn! Uschuschusch! Man ska fan ta dom på bar gärning och slänge en skål med filmjölk på dom! Och lite svartpeppar i det så de bränner lite i näsa och ögon!

2009-07-06 @ 17:45:54     URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: Natta

hatar också barn, bara små IQ befriade äckel som springer omkring och lämnar snorkråkor överallt!

2009-07-07 @ 03:54:56     URL: http://naaataliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0