Trött och så..

2009-01-16 @ 23:30:35

Nu är jag inskriven: Student vid Röda Korset Högskola - har inloggning och allt :) Puss på det.
Det slog mig att jag ska sticka sprutor i folk , ni som känner mig - skulle ni lita på mig med en spruta i handen ? ;) Haha, jag vet nog svaret på det...

Det känns bra iallfall.
Det var ganska tråkig inskrivning dock ,alla stod i ett led och fick sina scheman och grupper.. sen fick man gå hem. Jag slog mig ner och började prata med folk ,vill ju ha någon att säga "hej igen" till på måndag ;P
Det var fin skola och ganska lätt att ta sig dit, behöver inte åka mer än 1h innan start.. det är ungefär som en tid på gymnasiet så det går an att pendla... :)

Jag har typ tvättat hela dagen idag, i min nya tvättstuga - mkt fin! Dock har en tvättmaskin damp och lämnar kvar tvättmedel på kläderna...

Ehm, imorgon är det utgång...det blir nog bra. Rätt skönt att dra ut nära hemmet =)
Jag kanske ska ha mina nya skor, vi får se.. :) Rätt kallt ute. Lär tappa av tår .

Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0