Insparken avklarad!

2009-01-23 @ 21:18:26

Fytusan vad mysigt! :)

Vi åkte ut till barnens ö och bodde på två gårdar - det var vackert vinterväder och vi fick det varmaste rummet av alla! ;D
Vi spelade tvillingfotboll (man sitter fast med varandra, med varsitt ben) Jag var målvakt med Arvid och vi var väl inte så bra, men fan vad vi kämpade bra väl ute på plan.
Sedan så hade vi 3kamp och vi var lag "lungorna" och vi döpte om oss till KOL, vi blivande sjuksystrar tyckte det var hur roligt som helst ;p (fast det är en väldigt hemsk sjukdom)
3kampen inhöll länghopp, charader, lappbyggning etc.
Vi vann inte men vi kämpade riktigt hårt. Jag var Baloo i charaderna, försök att vara Baloo mitt ute i skogen med snö överallt. Jag "åt myror" ;P Poäng till mitt lag.

Sedan fick vi även en mycket intressant föreläsning av några som gått på Röda Korset sen innan, som nu jobbar med att skicka ner glasögon till behövande i Afrika. Där jag förövrigt kan göra min praktik! :)

Senare fick vi middag, väldigt gott och väldigt fint gjort. Lite hög ljudnivå menmen ;p

Sen så var det fest, jag och två till hade med oss finkläder med stilettklackar. Ingen annan hade tänkt så - gympaskor och bekväma brallor var det som gällde. Vi fick en chock och kände oss som små sthlmsdivor ;P

Bussen kom iväg en timme tidigare än beräknat just för vi var grymma på att städa upp :) Mycket skönt, åt lunch inne i staden med mina nya klassisar.. svängde förbi mor och sedan hem till katta och sov.
Imorgon ska jag och Emlä äta hotellfrukost, fytusan vad gott! :D
Nu skall jag borsta lite tänder och mata sötnosen, godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0