Alltid vinstlott

2009-01-06 @ 17:45:57

... när man är hemma hos mor&far.

Gick ner dit och då står far i dörren och är påväg hem till mig - så jag får skjuts hem med alla mina saker som är kvar hos dem.. sedan åker vi och handlar lite mat - middag och sedan!
Mamma rensar i garderoben, jag fick galet fina sjalar - dior etc. Så jag är nöjd :)

Fick även lite saker från ica, toalettpapper och kattmat.. ;)
Påtal om kattmat - väl hemma så har Tia uppträtt mycket behagligt, inget som är nere på golvet - hon har även använt lådan till de det ska användas till. Duktig kisse!

Hämtade hem en resväska till måndag också, lär köpa hem lite likör 43 och vaniljvodka på båten :)

Nu skall jag städa!
Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0