Ägg på mackan.

2009-01-02 @ 11:23:14
Idag har jag vaknat upp med lite halsont, det suger ju hårt. Men jag såg det komma krypandes!
Och idag har vi även konstaterat att jag har gått ner i vikt! TJOHO!
Träningen är bäst efteråt när man ser resultaten :)

Min flytt till min nya lya har blivit lite uppskjuten med nyårsfirande etc. Men idag åker jag och mor till ikea och köper nya gardiner och annat tjaffs som får det ännu mera hemtrevligt.
Imorgon lördag åker vi in till min gamla lya på kungsholmen och hämtar alla mina tusentals lådor, jag kommer inte ens ihåg vad de innehåller? Brödrost och pajform, så långt är jag med.
Söndag är den stora flytten, det blir nice.. :)
Måndag flyttar vi Tia. Mamma kommer nog gråta en skvätt, hon är så fäst vid monstret.

Jag längtar till rutiner och måsten, tro det eller ej.
19januari börjar jag sjuksyrraskolan. puss på det.

Börjar bli dags att anmäla sig till dansen till våren också. Jag vill så gärna gå 4ggr i veckan men jag tror inte sjuksyrraskolan kommer ge mig så mycket fritid. Vi smygstartar med balett och lyrisk jazz, sen får vi se om jag får tiden :)
Oh, nya balettskor! Påminn mig om det senare..

Nu ska jag ut och ha en riktigt bra dag, och jag hoppas ni får detsamma!
Ikea, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0