Min nya blogg!

2009-04-07 @ 20:37:34
Jag har fått insperation från alla modebloggare och ska lägga upp mina nyaste inköp, de allra trendigaste och snyggaste just nu - direkt från the stureplan:


Detta är mina nya byxor, rött är vårens färg - mycket färg ska det vara. Snobben ger det en extra charm, eller hur?


Denna nya t-shirt hittade jag på second hand! OMG!! Jag rev sönder den, för jag passar ju bättrei den när den är båtringad.

Med detta hade jag denna påsktoffs i håret, kan även användas till kattleksak

Och det sista, det BÄSTA - mina fina tygskor från Down Under, alltid ha ngt från utlandet tjejer!
pppuuuuussssssssssssss!!!! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha! :) DU är ju bara för speciell! ;P

2009-04-07 @ 20:40:21     URL: http://carruffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0