Insparken av våren!

2009-04-12 @ 09:23:14
Den var mysig, det var ganska kallt i början - vi blåste nästan bort och korven likaså.
Men det tog sig - musikspelaren höll måttet och kuddspelet... hade sina nedgångar.
Men insparkad blev våren allt och nu hoppas vi att den håller sig kvar ;)
Tack för trevligt sällskap!

Jag vet inte om jag är förkyld eller om det är pollen som spökar med mig, men jag har sådan träningssug att det är sjukt - jag vill röööra på mig. Kanske jag ska slänga mig in i det och bli riktigt sjuk så jag blir frisk ngn gång? :P
Iofs vill jag vara frisk i stöten..
STÖTEN btw - känns ganska roligt nu, älska miljöombyte i vardagen ;)
Tänkte försöka packa idag, se vad som behövs tvättas innan torsdag så slipper man den stressen :)

Annars är jag rätt nere allmänt, tror det har mycket att göra med stressen över tentan som kommer, stressen över dansen som inte ...finns just nu? Det känns heeelt seriöst som dansen är ngt jag går runt och sörjer, som ngt har lämnat mig. Men! en sådan tur att det går att lösa! ;)

Tia har fått för sig att det är sjukt kul att ta ner mina pluppar som sitter i cdhyllan på sidorna för att täcka att det är skruvar där.. hon lägger dem under golvlisten under sängen? Varför, oh varför gör du såhär mot mig kära katt?

Nu ska jag läsa lite i boken som legat och dammat hela helgen lång.
Eller ja, snart iaf. kanske lite mat först.

Ska se om jag kan få lite sköna bilder från mina insparkvänner så får ni kika på dem also.. ;)
Puss på er påskkärringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0