gosungen!

2009-04-07 @ 20:21:03
Min lilla godbit till katt är helt underbar - jag kan inte sluta pussa på henne, sötnöt som hon är.
:)

Har för första gången idag kollat runt på topplistan på bloggar, på dessa modetjejer etc - GUD säger jag bara.
Menmen, nu har jag provat iallafall!

Annars har jag lagat matlådor idag och igår, så nu har jag över .. 10 stycken att välja bland :) Duktiga jag.... var på bibblan idag, fick inte så mkt gjort, lånade en bok jag behöver. betalde av lite bibblanskulder. Köpte en kjol och pollenallergitabletter - tusan! vad många olika de finns att välja på! Kommer fler varje år känns det som, kanske ngt man borde ge sig in i och tjäna lite pengar på i framtiden?

Jag är lite kluven med skolan som vanligt, jag bryr mig inte längre - jag orkar inte läsa. men jag orkar inte göra omtenta. så jag kommer sitta dagarna innan och ha ångest och gråta av stress... bara för jag skiter i vilket just nu. :P
bra där!

Underbart väder idag btw! Dock kan jag inte ropa YEY än? Tänk om det kommer mer snö?
Hoppas det är snö i stöten, ngn som vet? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0