Ganska så ironiskt att det händer just idag..

2009-04-14 @ 13:13:06
Vi har föreläsning om andningen idag, och jag kan inte andas idag.. på riktigt - jag sitter och sipprar efter luf, hela min hals och min näsa är täppta. Det är sjukt jobbigt att röra bröstkorgen och jag känner mig som om jag när som helst svimmar.
Och i bakgrunden hör jag hur min käre lärare pratar om syrebrist, jag..JAG! har det.

Jag vet inte om jag är sjuk eller helt enkelt döende, jag har haft hjärtklappning hela morgonen och blir andfådd bara av att gå från sängen till köket, jag får inget syre - what so ever.

puss på er.

Kommentarer
Postat av: Mirry

Hej där, vilken snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!

2009-04-15 @ 17:58:21     URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Carro

:( Uppsök läkare om det inte blir bättre!!!

2009-04-15 @ 23:45:54     URL: http://carruffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0