Finn ett fel.

2009-04-23 @ 10:02:09
  ;D

Nu är det torsdag, och det känns väl helt okej- paniken ligger i bakhuvudet men det är okej.. för jag ska ta tag i det idag. eftersom jag har seminarium imorgon. tjohej!
Hade intro på nya jobbet igår, det var tufft men roligt! Lång dag och jag fick tillbaka mina andningsvårigheter efter lunch, lite segt men det fungerade. Skrev på anställningsavtalet, så nu blir de inte av med mig! på en gång ;)
Fick även se min vän och nya kärlek, Pökbilen, även kallad elbilen. Den är sjukt snabb. ;) Ska försöka få ner en bild på den när det är väder och tid för det i sommar ; )
E har lovar att komma och fota mig i den. sådeså.

Annars? Ja, helgen är påväg och mysigt är väl det. Ska köra mor till Täby där hon ska försöka finna ngt på DEA...... hon lär få med sig ngn vas. också.

Idag , just nu.. kl10:00 har mäklaren visning på mor&fars hus, det som de vill köpa dvs... så om 1h lär vi veta om vi får huset eller inte. mkt spännande. De vill verkligen ha det... så jag hoppas.
Plus, Tia kan få det bra där om jag av ngn anledning behöver kattvakt igen.

När man talar om trollen, så fick jag en knuff i ryggen.. jag tror det är matdags.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0