Äntligen!

2009-04-06 @ 20:03:57

Idag slog det mig, och det slog mig hårt.
Jag har tänkt på det här länge nu, speciellt nu när vi läser det som jag är som mest intresserad av.
Men det enda jag kopplar det till är dansen.

Och så idag, mötte jag en gammal vän från dansen som berättade hur hon dansar vidare.. och jag bara känner att.. vad håller jag på med? Jag vill ju dansa, jag vill ju satsa på dansen.
Så det tänker jag göra.
Vi tränar upp mig nu kommande sommar och termin, sen söker jag.
Sen söker jag mot dansen, för det är jag.

Sjuksyster får vänta, det finns alltid kvar.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Tess

Men du får lova å inte glömma bort oss sjuksystrar i så fall!

2009-04-07 @ 10:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0