Tia, Dexter & Texas

2008-11-11 @ 14:08:21
Imorgon åker vi och hämtar kattungarna små. Slog mig att jag inte längre kommer kunna åka ifrån hemmet när jag vill, bara sådär - nu när jag får en liten gullunge hemma. Vet inte om det är bra eller dåligt. Ganska trött på att flyga just nu iofs, och har blivit en ganska stor igel på Sverige, vill stanna här och bara njuta av dricksvattnet och allt annat i lyxlandet.

Men det är lite lockande att dra på en typiskt charter i Grekland eller ngt, nej tack - inte Spanien, det landet är förstört för mig. tyvärr.

Dans ikväll, är inte alls sugen - vill bara stanna hemma och börja packa inför flytten.
Får ny lya i december, blir skönt och ändå lite... dyrt. Van att inte behöva betala maten här hemma, det är en sjukt hög utgift. Och, lär behöva köpa julklappar snart, hatar att vara ute i sista sekunden.

Var i Linköping i helgen, en snabbvisit. Det var trevligt att få göra ngt på helgen istället för att hänga i Stockholm. Lite nytt, ändå -- jag är så typiskt svensk , klagar på där jag är men klagar när jag är någonannanstans också ;P
Stockholm i mitt hjärta. Regn eller sol. The end.

Nästa gång vi ses lär jag ha en katt! :D
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0