Patricia 19år!

2008-05-31 @ 21:03:51
Nu sitter jag hemma hos Pate, med en Melan över axeln, myspys.

Jag är less i smyg, men partyhumöret lär ta över om en liten stund ;P
Jag är mest less på allt prat om killar, jag orkar inte riktigt höra mer... varför kan vi tjejer inte prata om något annat än killar? :P Jaja, okej ,jag vet.. vi talar om annat ibland, men håll med om att det mesta går åt till killprat.

Vi (jag och melan) kom precis på att vi kommer sakna kompisarna och dansen.... så det är ju surt.


Ha! Alltså Sandra, precis efter mitt klagomål om killprat så kommer hon med en killkommentar till, det var ganska.....komiskt ;) babyboo!
Melan ska strypa en flicka. Hon kommer åka i fängelsehåla. (Attans/Melan)

Karin är här på besök och hon pratar fortfarande konstigt, men på H&M i den långa kön så utttalade hon färgen beige rätt.


Ursäkta! Men om en snubbe säger att "Säg att vi är här, då vill alla dina ASSNYGGA polare gå dit?! MY ASS ATT VI VILL. skulle inte tro att vi är smygtofflar som drar efter pojkarna SMÅ.
Vi alla vet att de kommer dra efter oss, och det vill jag inte. någonstans.


Nu ska jag sjunga singstar med mina älskade vänner, dvs alla som jag känner jag ska pussa på dem tills de faller omkull, eftersom de flesta av dem är en gnutta full.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0