Måndag

2008-05-26 @ 15:13:36

Det var nästan alltför nära att jag spolade denna blogg också, det är ju tidskrävande att hålla den uppdaterad.
Nytt för idag är inte mycket, jag sitter och studerar juridik igen - har bara kommit till kapitel två och har redan fyllt upp tre a4sidor dataskrivet. vafan?

Annars är det lugnt, allt jag äger är nytvättat... så det är soft.
Eftersom vi är melodifestivalälskare allihopa, fast vissa av oss har inte erkänt det än så vet vi alla om det - så vad kunde inte göra allting bättre i lördags om inte Björn? Det var det bästa på hela tävlingen.


Planer på att bjuda in alla de små på en filmsnutt på våran egna dansföreställning, måste ju hinna se den allihopa innan vi drar utomlands. Som förövrigt är mer nära nu än vad de någonsin har varit ;)
Oh, jag har ett erkännande ... jag har tappat bort biljettpappret i flytten! Tur att alla fyra tog varsitt.. någon som har kvar det?


Det bästa med att vara tjej, är att jag inte ser ut som dej.

PUSS


Kommentarer
Postat av: barbabig

mm det är typ tusentals ord om man vill anteckna allt, så jag har gett upp och läser allt men antecknar på sammanfattningarna ;)

o det där med att se vår show måste absolut kirras!

biljettpappret? :/ vadfan jag fick väl inget sådant va?

2008-05-26 @ 15:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0