Leggings?

2008-05-22 @ 15:20:21
Se vad jag hittade!
Jag hade ju visst en blogg. Men jag måste vara få - leggings?
Det var nästan lite sorgligt, men jag ska bära upp detta sorgliga smeknamn och göra det asballt! ;P hmm.

Jaja, jag har piercat naveln igen. Den flög ju ut den andra rackarn, tatueringar har jag också införskaffat mig. Så jag är nästan fullbordad nu.

Framtids planer hittils nu då; vad kan de vara? Det enda som är i mitt huvud just nu - GRANCANARIA! Vi åker så jävla snart - 14juni.
Studenten om 14dagar. Det matchar bra.
Mysigt, mysigt.

Idag är det torsdag och jag har studerat juridik, tvättat tre maskiner, solat och ska strax åka iväg och köpa studentpresent. Imorgon är det fredag och jag och Jossan ska iväg och äta mat i skolan, sedan kolla in 1orna och 2ornas dansshow :)
Där har vi det, det som jag saknar så mycket att det gör förbannat ont. Dansen.
Det känns som man blir sämre för varje dag som går. Blä på det.


Jag ska helt klart försöka uppdatera mig lite bättre här.. och eftersom jag verkade ha ett tema på mina två tidigare inlägg så måste jag ju fortsätta med trenden "rim", jag vet hur mina vänner älskar mina BRA rim.

Nu ska jag åka och shoppa en present som kommer kosta mer än en cent.
Enjoy! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0